RESULTAATGEBIED 3.1 - Verkeer / Parkeren
Wat wilden we bereiken in 2017 ? | Effect indicator | Streven | Resultaat over 2017 | Bron | Wat hebben we daarvoor gedaan in 2017 ? |
---|---|---|---|---|---|
Locaties in Best zijn op een goede en logische wijze bereikbaar per fiets (waaronder e-bike), gemotoriseerd verkeer en openbaar vervoer. | Geen | - | - | Aanname: actief participeren in relevante overleggen leidt tot het gewenste maatschappelijk effect. |
|
Er is een goede balans tussen de aanwezige parkeervoorzieningen en de behoefte aan parkeerplaatsen. | Geen | - | - | Aanname: continu onder de aandacht brengen van 'parkeren' in relevante dossiers leidt tot het maatschappelijk effect. |
|
Goede verkeersveiligheid. | Verplichte indicator: | 2017: - | VeiligheidNL | In het kader van regulier werk is verkeerseducatie door partners als VVN Best en scholen gestimuleerd. Daarnaast zijn leerlingen van het Heerbeeck College aan de slag gegaan met verkeersknelpunten uit de praktijk. | |
Verplichte indicator: | 2017: - Op dit moment zijn dit de meest recente cijfers. Het is niet bekend wanneer nadere gegevens beschikbaar zijn. | VeiligheidNL | Met de werkgroep 'Veilig fietsen', waarin lokale partners als politie, VVN, Fietsersbond en GOEB zitting hebben, is de fietsveiligheid gemonitord en zijn kleine infrastructurele maatregelen gerealiseerd. |
Wat heeft het resultaatgebied gekost ?
Baten, lasten en mutaties reserves